Rachunki pamięciowe – dodawanie i odejmowanie

    ĆWICZENIA UTRWALAJĄCE

    • ćwiczenie 1

    Interaktywne KABOOM!!! utrwalające umiejętności dodawania odejmowania pisemnego.

    Zasady gry: Uczniowie lodują kolejno działania i podają rozwiązania. Jeśli odpowiedź jest prawidłowa uczeń zdobywa 1 punkt, jeśli błędna nie otrzymuje punktów. Jeśli wylosuje pole z napisem KABOOM!!! traci wszystkie zdobyte do tej pory punkty. Wygrywa ten kto zdobędzie największą liczbę punktów.

    Ćwiczenie przygotowane w oparciu o podręcznik do matematyki dla klasy 4 „Matematyka z kluczem” Nowej Ery.


    • ćwiczenie 2

    Gra matematyczna Bingo.

    Zasady gry: Grę wygrywa uczeń, który jako pierwszy zakreśli na planszy cały wiersz lub kolumnę lub wszystkie liczby stojące po skosie lewym lub prawym. Uczeń sygnalizuje swoją wygraną, mówiąc głośno: BINGO

    Koło losujące:

    Ćwiczenie przygotowane w oparciu zbiór zadań dla klasy 4 „Matematyka z plusem” GWO.

    Karty do gry:

    Rachunki_pamiciowe__dodawanie_i_odhellip_Bingo


    Do opracowania ćwiczeń wykorzystano programy:

    Views: 930