Skip to content
  • Informatyka – klasa 4
  • Informatyka – klasa 5
  • Informatyka – klasa 6
  • Informatyka – klasa 7
  • Informatyka – klasa 8
  • Informatyka – SPE
  • Inne
  • Kontakt
  • Laboratoria Przyszłości
  • Matematyka – klasa 4
  • Matematyka – klasa 5
  • Matematyka – klasa 6
  • Matematyka – klasa 7
  • Matematyka – klasa 8
  • Matematyka – SPE
  • Strona główna
  • Klasa 4
    • Matematyka
    • Informatyka
  • Klasa 5
    • Matematyka
    • Informatyka
  • Klasa 6
    • Matematyka
    • Informatyka
  • Klasa 7
    • Matematyka
    • Informatyka
  • Klasa 8
    • Matematyka
    • Informatyka
  • SPE
    • Matematyka – SPE
    • Informatyka – SPE
  • Laboratoria Przyszłości
  • Inne
matinf-uk.pl
  • Strona główna
  • Klasa 4
    • Matematyka
    • Informatyka
  • Klasa 5
    • Matematyka
    • Informatyka
  • Klasa 6
    • Matematyka
    • Informatyka
  • Klasa 7
    • Matematyka
    • Informatyka
  • Klasa 8
    • Matematyka
    • Informatyka
  • SPE
    • Matematyka – SPE
    • Informatyka – SPE
  • Laboratoria Przyszłości
  • Inne
matinf-uk.pl

Laboratoria Przyszłości

MODELOWANIE 3D

  • Pierwszy model 3D w TinkerCad – wykonujemy brelok
  • Projekt kostki kalibrującej w TinkerCad
  • Projekt walentynkowego breloczka
  • Projekt 3D ozdoby świątecznej
  • Projekt 3D zająca wielkanocnego

ARDUINO

  • Arduino – podstawy programowania mikrokontrolerów
  • Arduino – sterowanie jasnością diody i wykorzystanie serwomechanizmu